Regulament intern

REGULI INTERNE SI DE ACCES

1. Statutul de oaspete/client al restaurantului este conferit de catre Uanderful.

2. Accesul unui client este permis in locatie in urmatoarele conditii:
a. implinirea varstei minime legale pentru consumul de alcool (18 ani}, verificabil in baza unui act de identitate valid
b. in cazul persoanelor minore, accesul este permis in compania unui adult
c. din motive de siguranta, parintii sunt rugati sa supravegheze activitatea copiilor, restaurantul neavand spatiu de joaca special amenajat
d. tinuta decenta de tip “smart casual”
e. comportament decent si respectuos fata de ceilalti clienti si angajati
f. clientul nu se afla in stare de ebrietate sau prezinta simptome asociate consumului de droguri/ substante interzise
g. restaurantul nu a atins capacitatea maxima conform autorizatiei de functionare si a legislatiei in vigoare
h. rezervarea in prealabil a unei mese sau participarea in cadrul unui grup de persoane, nu exonereaza clientul de obligatia respectari regulilor de mai sus, acestea fiind aplicabile la nivel individual.

3. Restaurantul poate refuza accesul clientilor in urmatoarele situatii:
a. una sau mai multe din regulile de mai sus nu sunt respectate
b. restaurantul a atins capacitatea maxima de persoane, conform autorizatiei de functionare si legislatiei in vigoare
c. cand lista de rezervari anticipeaza capacitatea maxima de persoane in locatie, prioritate au clientii cu rezervare
d. in eventualitatea unor situatii speciale, ce pot atecta siguranta, imaginea si/sau binele clientilor si a personalului

4. Persoanele cu dizabilitati sunt rugate sa apeleze la angajatii Uanderful pentru asistenta speciala.

5. Fumatul este strict interzis, exceptie facand tigarile electronice si zonele special amenajate ca “spatiu pentru fumatori”

6. Accesul unui client poate fi revocat in situatii de perturbare a celorlalti clienti, a activitatii localului sau in cazul incalcarii unor reguli de conduita si decenta, a unor prevederi legale (ex: consumul de substante interzise, fumatului de tigari si tigarete, altele decat cele electronice, in interior etc.)

7. Plata se poate face in numerar sau cu card bancar. Clientii sunt rugati sa isa pastreze bonurile fiscale pana la plecare.

8. Uanderful nu raspunde de obiectele clientilor lasate nesupravegheate, pierdute sau deteriorate. Restaurantul ofera serviciul de garderoba, clientilor revenindu-le datoria de a nu lasa obiecte in buzunare ce s-ar putea pierde, localul nu raspunde pentru acestea.

9. In urma accesului in incinta clubului, clientii pot aparea in fotografii si videouri postate ulterior pe canalele de comunicare Fratelli Group.

10. Nu este permisa fotografierea sau filmarea cu echipament profesional, in incinta locatiei fara acordul managerului de serviciu. Pentru filmari profesionale, reprezentantii media sunt rugati sa se adreseze personalului.

11. Nu este permis accesul cu mancare si/sau bautura din afara locatiei.

12. Nu este permis accesul cu orice fel de arme si/sau armament.

13. Nu este permis accesul cu animale de companie.

14. Autoturismele parcate in perimetrul restaurantului raman in raspunderea proprietarilor.

15. Stationarea masinilor clientilor in parcarea restaurantului este gratuita.

16. Clientii sunt rugati sa nu se urce la volanul masinii daca au consumat bauturi alcoolice. Masinile personale pot ramane in parcarea restaurantului si recuperate in ziua urmatoare. Accesul in parcare este asigurat 24/7.

17. Incinta restaurantului este sub supraveghere video, conform normelor legale in vigoare.

18. Uanderful detine autorizatile de functionare si ISU impuse de reglementarile legale in vigoare, documente afisate la intrarea in local, in situatii de urgenta, asa cum sunt ele prevazute in lege.

Clientii sunt rugati sa urmeze intocmai instructiunile personalului Uanderful.
Pentru eventuale plangeri sau sesizari, va rugam sa va adresati managementului de serviciu.

Multumim frumos!